מי לא מכיר את יו טיוב YouTube ? אתר הסרטונים הגדול בעולם מציע פלטפורמה מדהימה עבור השיווק שלכם, הן ברמה האישית והן של העסק שלכם. אין ספור אפשרויות פתוחות בפניכם בדרך להשגת חשיפה ברשת הזו. בקטע הבא ארחיב כיצד ניתן להשתמש בסרטונים שאתם מעלים כדי לעודד אינטראקציה של הקהל עם הסרטון ולגרום לו לעבור מיד אל אתר הבית שלכם או אל דף הפייסבוק. בעצם, לכל קישור שתבחרו לנכון, בכדי לנצל למקסם נכונה את הקשר עם הלקוחות המתעניינים בשירותים שלכם. ראשית עליכם לפתוח חשבון באתר. תוכלו לעשות זאת כאן.
לאחר שפתחנו את החשבון והתחלנו להעלות סרטונים, מגיעה עבודת השיווק המתקדמת יותר. אז קדימה בואו נצא לדרך!
תתארו לכם…
כאשר אתם מעלים כל סרטון יו טיוב מאפשרת לכם לכתוב תאור מלא של הסרטון. למעשה היא מקצה לכם 65 תווים, שהם די והותר כדי לנצל נכונה את החלק הזה. התשמשו בתאור מלא ככל הניתן המסביר לצופים במה מדובר. שכנעו בתאור שלכם ואל תשאירו מקום לשאלות לא פתורות. יתרה מזו, זה המקום להכניס קישורים לאתר שלכם, לדף נחיתה או לדף הפייסבוק העסקי או האישי. לקוחות שאהבו את הפירוט והסרטון ומצאו את המידע מעניין יקליקו על הקישורים וימשיכו לתקשר אתכם. וזה בדיוק מה שאתם רוצים! אז הכניסו פרטים רלוונטיים וקישורים מקצועיים ותראו איך סרטון אחד מייצר לבדו תעבורה לאתר שלם.
נצלו את הסוף!
נניח שהעליתם סרטון מדהים ומעניין. הלקוחות שלכם צפו בסרטון בהנאה והגיעו לסופו. זה הזמן לנצל את השניות האחרונות בכדי לצרף תמונת נושא של העסק (אן כל דבר שבו עסק הסרטון). השתדלו שהתמונה תכלול את כתובת האתר שלכם, מידע חשוב וטלפונים רלוונטיים. השניות האחרונות הם קיר פרסום חינמי הטומן בחובו עוצמה רבה. השתמשו בו.
אנימציה לחיצה
שימו לב- לפי נתונים מאוד עקביים אנו רואים שאנשים לא מקדישים זמן רב לכל סרטון בו הם צופים. לרוב הם ינטשו אותו לאחר 10-15 שניות. נצלו כל שנייה שהלקוחות שלכם צופים בכם בכדי למקסם את האינטראקציה. צרפו אנימציות לחיצות שיופיעו בחלק העליון של הסרטון כדי לקשר את הצופים לאתר הבית או לכל מען מעניין אחר. כל שנייה חשובה וכל שנייה שאתם לא מנצלים כדי למשוך את הקהל היא שנייה בה הוא עלול לנטוש את מלאכת הצפייה.
רוצים ללמוד איך? כנסו לכאן
אז צרפו אנימציות לחיצות וקדימה…
תוכן, תוכן, תוכן
חברים, זה לא מספיק רק לייצר ולהעלות סרטון. הסרטונים שלכם צריכים להיות כאלו שהקהל שלכם ייהנה לצפות בהם. כל אחד לפי סוג העסק והיתרונות שלו. השקיעו בחומרים איכותיים, הצחיקו את הקהל, צרפו חומרים מעניינים והעניקו להם ערך מוסף. גרמו להם לרצות להעביר את הסרטון המדהים שלכם הלאה לחברים שלהם. המטרה שלכם היא לכבוש את הקהל בכל סרטון שאתם מעלים. הצלחתם לייצר תוכן איכותי? דף היו טיוב שלכם הולך להיות אחד מהכלים השיווקיים הכי חזקים שיכולתם לדמיין לעצמכם. אז תוכן, תוכן, תוכן וקדימה ללחוץ פליי…
בפעם הבאה נעבור על עוד כמה כלים מדהימים שרשת יו טיוב נותנת לנו בכדי למקדם את הסרטונים שלנו. רוצים הכוונה בעסק שלכם? צריכים גורם מקצועי ורציני שינהל עבורכם את המדיה החברתית בהצלחה? צרו קשר וביחד נצעד קדימה.
עד הפעם הבאה…